Online Oyun

Online Browser Oyun Bilboard 1

Pazar

Online Mafya Oyunları

Online mafya oyunları
mafya oyunları, online mafya oyunları, online mafya oyunları listesi, web tabanlı mafya oyunları

Sehem vakti arkadaşlar, sehem kurun ve kaçakcılığa bakın, aynı kurtlar vadisi dizisindeki konseylerin büyük sehemler kurması gibi, hatta aynısı.Bu arada türk yapımıdır.
sehemgame.com(türkçe)
http://www.sehemgame.com/

The crims oyunu türkçe olan en köklü mafya oyunlarından biri sistemde öyle ama oyuncu çok olsun kalabalık oyunları severim ben diyorsanız, bu oyun size göre çünkü belli bir oyuncu kitlesi var..Zaten oynayacak adam bulamazsanız o oyunun tadı çıkmaz.Oyunda mafya ile ilgili herşey mevcut hatta fazlası bile
The Crims(türkçe)
http://www.thecrims.com/

Bu oyunu Türklerin yaptığı herhalinden belli, ben burdayım diyen oyunlardan biri
Mafia Türk(türkçe)
http://www.mafiaturk.com/

Oyun anlaşıldığı gibi eski zamanın mafyasını konu alıyor ve siz o zamanın mafyasında mafyanın içine karışıyorsunuz, vendetta çeşit bakımından süper ama biraz zorludur oyun.
Vendetta 1920(türkçe)
http://www.vendetta1920.net/

Omerta bu mafya oyunlarının ağa babasıdır.Dünya çapında ilklerdendir ama bence türk yapımı oyun oynayın bu oyunda türkçe ama türkler yapmamış.
Barafranca- Omerta (türkçe)
http://www.barafranca.com/
http://www.barafranca.gen.tr/

Bu oyunu denemedim ama oyuncu kitlesi varsa oynayanı çoktur, doğal olarak sevilen oyundur.İngilizcenin iyise deneyebilisiniz, ingilizceniz iyi değilse oynayın çünkü ingilizceniz gelişir.
Gangster Nation(ingilizce)
http://www.gangsternation.net/

Vadi zamanı, oyuna katılın kurtların içinde ya kurt olursunuz ya çakal yada onlara av olursunuz.Oyunu denemedim ama oynayanlardan bilgi edindim, kulağıma paralı diye geldi.Eğer öyleyse verdiğiniz paraya deyicek bişey olmalı biz göz atın derim.Ak mı kara mı çıkar ortaya.
Kurtlar Vadisi oyunu
http://www.kvgame.com/

Bu oyunu beta zamanında oynadım, daha sonra da oynadım tabi.Gerçekten türklerin mafya olayı arkadaşlar.Gidin mekan basın yada mekana çökün.Mekan işletin işde biz türklerin oyunu, sakın denemeyi ihmal etmeyin.
konseyim (türkçe)
http://www.konseyim.com/

Diğer çok oyuncusu olan oyunda bu, kesinlikle bi hikmet vardır diyorum bir bakın ama ingilizce tabi anlıyanına yani.
mafialife(ingilizce)
http://www.mafialife.com/

Son gözde online mafya oyunlarından biri de bilindiği gibi omafya onlinedır. Bu oyunu sevilmicek gibi değil, gerçekten iyi bir oyuncu kitlesi var. İlginizi çekeceğini umuyoruz.
omafya.com

Görsel açıdan zayıf ama bir mafya oyunu olarak çok iyi özelliklere sahip olan mafyam.net 2011 yılında sizlerle.
mafyam.net

Mafya oyunları gün geçtikçe genişlemekte ve takip etmekte zorlanıyoruz, yeni oyunlar varsa gözden kaçırmışsak lütfen bildiriniz listeye ekleyelim.
Liste devamlı güncelleniyor...

20 yorum:

  1. Burda özellikle online türkçe mafya oyunlarını paylaşabilirsiniz.
    Yorumlarınız bir çok insana tavsiye olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım birde omafya diye bir oyun vardı, çok öyle ahım şahım bir şey değil grafikleri ama güzel.

    YanıtlaSil
  3. Tabiki mafya oyunları güzel, özellkle türkçe online mafya oyunları şu sıralar çokca var.Ama ben en eski olanlardan birini thecrims oyununu oynuyorum.Keşke çok daha iyi bir mafya oyunu olsa onu oynardım.

    YanıtlaSil
  4. tabi ki de
    Omafya - Multiplayer online yazı tabanlı RPG ganster ve mafya oyunu

    http://www.omafya.com/

    kesin denemeniz gereken bir oyun;)

    YanıtlaSil
  5. İyide günümüzde yabancı dil çok önemli değil mi sizce ?
    İngilizce dil destekli bir online oyun oynamak bence ingilizce öğrenme açısından fayda sağlar. Oyun oynarken ingilizce öğrenmiş olursunuz. Ben ogame oynardım, ingilizcemi pekiştirmem de yardımcı oldu.
    Türkiye de mafya oyunu çok ama bence ingilizce olanları oynamak da fayda var.

    YanıtlaSil
  6. şuanda türkiyedeki en iyi ve en popüler mafya oyunu Omafyadır.. başlayın ortamıyla oynanışıyla nasıl kapılacağınızı görürsünüz.. diğerleriyle vakit kaybetmeyin.

    http://www.omafya.com

    ayrıca omafya.net de açılmış..

    http://www.omafya.net

    YanıtlaSil
  7. Arkadaş omafya yı demiş hemen ekledim. Başka mafya oyunu bilen varsa haber versin listeye ekleyelim.

    YanıtlaSil
  8. omafya oynamanızı tavsiye etmiyorum admini biraz yavşaktır premium vs şeyler satın almanız için sizi yakn tanıdıgı uyunculara vurduruyor...

    YanıtlaSil
  9. omafya yöneticileri hakkında fazla bir şey demicem çünkü bu online oyunlarda gelir gideri karşılamazsa oyun devam edemez, sanırım onlar biraz parasal anlamda sıkıntıdalar.

    YanıtlaSil
  10. last-father.com çıkmış bir de zamanım olmadı incelemeye acaba nasıl bir şey bilen arkadaşlar varsa bi yorumla açıklaya bilir mi?

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar listeye eklememiz gereken oyunlar varsa lütfen belirtiniz.

    YanıtlaSil
  12. admine bok atan şerefsize inanmayın. bunun gibiler yüzünden güzelim oyun kirleniyor.. omafya oyunu tek şaibesiz oyundur şuan.. herşeyin ayrıntılı döküldüğü onlarca bölüm ve raporlar bulunmakta.. hile bile yapılmıyor.. saçma sapan 3 yaşında bebelerin yorumuna bakmayın..

    YanıtlaSil
  13. Son zamanlar ne kadar da çok mafya oyunu çıkmaya başladı. Browser oyun sektörü aldı başını gidiyor.

    YanıtlaSil
  14. goodgame oyunları var her dalda oyunu olan bir şirket goodgame ve goodgame mafia oyunuda var çok dilli bir oyun ingilizce / türkçe / japonca aklınıza gelebilicek birçok dil var oyunun görselide kendiside harika kendi karakterinizi görebiliyorsunuz birkere hatta görmekle kalmayıp kaşını gözünü yüzü değiştire biliyorsunuz server olarak dünya1 de oynamanızı tavsiye etmiyorum çünkü herkez yabancı türkçe1 de oynayın dünya1 genel ingilizde çinde hepsi orda ama adamlar size mesaj yolluyor bi şey anlamıyorsunuz oyun size en başta kendiliğinden yardım ediyor en ama dikkat edin alrınları harcamayın sonra zor kasılıyor en başlarda diğer oyunlar kadar sıkmıyor hatta biraz eğlendirdi beni en başlarda ilerledikçe zevki artıyor adamları kesemediğiniz zaman biraz sinirlene bilirsiniz ama çok güzel bir oyun gelelim genel özete ----> çete savaşları / aileler / kişisel savaşlar / görevler / silah alabiliceğiniz dükkanlar ve birçok şey ben şuana kadar nerdeyse her mafya oyununu oynadım ama hiçbiri bu oyun gibi zevk vermedi bana şiddetle tavsiye ederim müthiş bir oyun

    YanıtlaSil
  15. mafya oyunları türünde en iyileri sehemgame ve omafya bence.

    YanıtlaSil
  16. beyler öncelikle s.a şimdi kendi oyunumu taktim ediyorum
    moderatör ve admin alımı vardır tesekkürler

    www.mafyakur.com/burasimafya

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Sokakçeteleri oyununuda denemelisiniz harika bir oyundur

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar benden size tavsiye thecrims diye bimafya oyunu var ben çok sevdim dünyaya karşı oynuyoruz.Sizinde gelmenizi Tavsiye ederim
    Özellikler:
    fabrika alma
    uyuşturucu kaçakçılığı...

    YanıtlaSil
  20. Slm buda yeni çıktı oynamak isteyen varsa güzel oyun hediye felan eventler yapılıyor. http://www.mafyakur.com/MafyaOkulu

    YanıtlaSil